fredag 21. mars 2008

Påske og wiki


Hei!
Det er påske og ufyselig vær ute; det snør, det blåser og det er FRYSETE kaldt! Mens jeg sitter inne med en god caffelatte og leker wiki-...hva heter det? konstruktør?
Jeg har laget en bokanmeldelse, jeg har anmeldt en film. Ha ha! - Jeg er på ferie med barnebarn og ser film med barnebarn, og valget falt da på den animerte filmen Madagaskar. Kanskje mest fordi vi store, med de små hakk i hel, har spunnet rundt og vrikka og dansa og sunget "Jeg liker å move it, move it" i hele dag. Det kan bli mye morsomt ut av barnefilmer når der er barn og rytmer i huset!
Ellers har jeg da spunnet på samme tema og laget, startet på en egen wiki om filmer det kan være moro og se med sine barnebarn! Fantasien strekker ikke langt ut i verden når de små er så nærværende!? http://23tingomtonull.pbwiki.com/Eldbj%C3%B8rgs+wiki

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden